Dieta Thermomix 1500 kcal bez laktozy – I

59,99 

Dieta Thermomix 1500 kcal w wersji bezlaktozowej to doskonała opcja dla osób eliminujących produkty nabiałowe oraz tych, które go nie tolerują. Ten jadłospis jest pozbawiony produktów mlecznych i powstał na bazie Diety Thermomix 1500 kcal – I dostępnej w sklepie po wykluczeniu mleka krowiego, jogurtów tradycyjnych czy twarogu. Jeśli odczuwasz dolegliwości po tych produktach to ten jadłospis jest stworzony z myślą o Tobie! 

Kategoria:

Co wyróżnia dietę Thermomix 1500 kcal bez laktozy:

Dieta 1500 kcal bez laktozy została stworzona przez dietetyka z myślą o osobach zdrowych, bez schorzeń dodatkowych, ale eliminujących w swojej diecie produkty nabiałowe. Doskonale sprawdzi się dla kobiet, które chcą zgubić nadprogramowe kilogramy! Sam jadłospis składa się z 4 odpowiednio zbilansowanych posiłków, które zawierają wyszczególnione produkty, ich gramaturę oraz dokładny przepis. Większość potraw jest przygotowanych z pomocą Thermomix’a i do tych dań podano dokładne ustawienia urządzenia, aby każdy mógł bez problemu wykonać posiłki w TM.

Jadłospis 1500 kcal na Thermomix wersja I bez laktozy:

  • 4 odpowiednio zbilansowane posiłki
  • dieta pozbawiona produktów nabiałowych
  • kaloryczność diety na poziomie 1500 kcal/d
  • rozkład makroskładników odpowiedni dla osoby zdrowej – 20% białka, 30% tłuszczu i 50% węglowodanów
  • błonnik na poziomie ok. 30-35g/d
  • wyszczególniona kaloryczność posiłków
  • dokładnie rozpisane dania – składniki, ich ilość oraz przepis
  • dania wykonane w TM posiadają dokładne receptury z ustawieniami urządzenia
  • cenne wskazówki dietetyka
  • gotowa lista zakupów z podziałem na grupy spożywcze
  • oszczędność czasu – obiady i kolacje takie same na dwa dni, co oszczędza czas w kuchni
  • produkty łatwo dostępne w sklepach

Jakie posiłki znajdę w diecie?

W diecie znajdziesz różne śniadania i II śniadania na każdy dzień, a obiady i kolacje powtarzają się przez 2 dni, co skróci czas spędzony w kuchni!

Przykładowe posiłki w diecie bezlaktozowej wersja I: 

  • kanapki z pastą z awokado, ogórka i szczypiorku
  • migdałowy pudding chia z musem malinowym
  • roladka z kurczaka ze szpinakiem i frytkami z batata
  • leczo z białą fasolą
  • kokosowo-czekoladowa jaglanka z borówką
  • jogurt kokosowy z mango
  • łosoś w papilotach z ryżem i brokułem
  • szybkie kanapki z wędliną i warzywami
  • migdałowy koktajl truskawkowo-bananowy
  • spaghetti z bazylią i indykiem
  • kotleciki mielone z kolendrą i sosem pomidorowym
  • zupa krem z soczewicy i buraka
  • przepyszne fit bounty ze smażonym bananem

A to tylko część pysznych posiłków, które znajdziesz w tym jadłospisie! Wylicz swoje zapotrzebowanie przy pomocy kalkulatora dietetycznego, odejmij około 400-500 kcal i sprawdź, czy ta dieta jest dla Ciebie.

Pamiętaj o odpowiednim nawodnieniu oraz aktywności fizycznej! Zaczyna się doskonała pogoda do spacerów czy biegania – warto wesprzeć dietę odpowiednim wysiłkiem. Każdego dnia staraj się wypijać ok.1.5-2l wody – jeśli masz z tym problem spróbuj zainstalować aplikację przypominającą o piciu wody.

UWAGA – Po otrzymaniu i wejściu w link wysłany po zakupie ściągnij jadłospis na swój komputer i tam go przechowuj – ustawiono limit pobrań (kliknięcie w link) do maksymalnie 5 razy! Przekraczając limit nie będziesz miał możliwości jego ponownego pobrania z linku.

JEŚLI POJAWIĄ SIĘ PROBLEMY Z OTWARCIEM PLIKU PROSZĘ O KONTAKT – kontakt@ugryz-zdrowie.pl

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „Dieta Thermomix 1500 kcal bez laktozy – I”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *