Dieta Thermomix lato 1500 kcal – III

59,99 

Dieta letnia cz. III to ostatnia odsłona letnich jadłospis od Ugryź zdrowie! Jeśli właśnie skończyłeś wakacje i czujesz, że masz trochę nadmiarowych kilogramów to wypróbuj nowych i nieziemsko pysznych przepisów, które pozwolą Ci zgubić trochę wagi! Zawiera jeszcze letnie owoce – borówki, maliny, a także wiele nowości – jeśli kochasz makaron z krewetkami czy gyrosa to pokochasz tę dietę… Jeśli jesteś osobą zdrową, bez dodatkowych schorzeń i eliminacji oraz szczęśliwym posiadaczem Thermomix’a to ten jadłospis jest stworzony właśnie dla Ciebie! Nie szukaj wymówek – zacznij wrzesień z dobrą dietą! 

Kategoria:

Co otrzymam po zakupie jadłospisu?

Po zakupie otrzymasz e-maila z linkiem do pobrania jadłospisu. Został stworzony dla osób zdrowych, bez dodatkowych schorzeń oraz eliminacji pokarmowych przez dietetyka klinicznego. Pozwala nauczyć się zdrowo jeść i pokazuje, że dieta nie musi być nudna i monotonna – próbuj nowości i trać na wadze. Dieta ułożona pod Thermomix’a – posiada dokładnie opisane kroki, które wykonasz w urządzeniu – nie ma znaczenia, jaki model posiadasz – bez problemu przygotujesz każdy posiłek.

Zakupiona dieta 7-dniowa może być stosowana przez 3-4 tygodnie, a następnie powinna zostać zmieniona lub zmodyfikowana – możesz zmienić warzywa, dodatki do potraw, a także użyć zamienników. Albo wykupić pozostałe diety w sklepie i cieszyć się kolejnymi pysznymi, dietetycznymi daniami! Jadłospis składa się z 4 zbilansowanych posiłków, z których większość wykonasz z użyciem Thermomix. Wszystko zostało dokładnie opisane – gramatura i kolejne kroki, co ułatwia gotowanie.

Jadłospis letni 1500 kcal :

  • ułożony przez dietetyka klinicznego
  • zawiera 4 zbilansowane posiłki
  • nie narzucam Ci godzin – jedz, kiedy masz możliwość, ale w miarę  regularnie
  • rozkład makroskładników – 20% białka, 32% tłuszczu, 48% węglowodanów
  • odpowiednia ilość błonnika – pamiętaj o nawodnieniu
  • mniej czasu w kuchni – obiady i kolacje gotujesz na dwa dni!
  • różnorodne śniadania i II śniadania
  • uporządkowana lista zakupów – koniec z długimi zakupami!
  • dieta zawiera gluten oraz produkty nabiałowe (jeśli nie spożywasz nabiału zamień na wersję bezlaktozową lub wprowadź napoje roślinne)
  • W TYM JADŁOSPISIE ZNAJDUJĄ SIĘ KREWETKI – JEŚLI ICH NIE LUBISZ – WYMIEŃ NA KURCZAKA LUB TOFU

Jakie posiłki znajdę w diecie?

Dietę letnią wersja III możesz stosować razem z wersja letnią I i II, a także z poprzednimi dietami, ponieważ posiłki nie powtarzają się. To sprawia, że możesz urozmaicać swoją dietę i jeść różnorodnie!

Przykładowe posiłki w diecie letniej wersja III:

  • Chrzanowa pasta z awokado i bazylią
  • Ziołowa pierś z kurczaka z grillowanymi warzywami i sosem tzatziki
  • Kultowa sałatka z cieciorką i serem feta
  • Kasza manna z owocami
  • Makaronowa sałatka
  • Koktajl z mango i malinami
  • Zupa gyros
  • Pstrąg pod ziołową kruszonką z surówką z buraczka i kaszą
  • Sałatka z rukoli z burakiem, orzechami i serem feta
  • Smoothie bowl z crunchy kokosowym
  • Sałatka brokułowa z serem feta
  • Naleśniki z bananem i karmelizowanymi orzeszkami
  • Makaron po chińsku z jajkiem
  • Krem z groszku i brokuła
  • Kanapki na słodko
  • Makaron w mleczku kokosowym z krewetkami
  • Szpinakowe pulpeciki w sosie pomidorowo-paprykowym z fasolką

Brzmi smacznie, prawda? Jeśli takie potrawy Cię przekonują i chcesz z nimi rozpocząć zdrowe odżywianie – kup właśnie tę dietę !

UWAGA – Po otrzymaniu i wejściu w link z dietą zapisz jadłospis na swoim komputerze. Ustalono limit 5 pobrań, dlatego przekraczając ten limit nie będzie możliwości ponownego pobrania diety z linku. Jeśli pojawią się problemy z otwarciem diety lub jej ściągnięciem proszę o niezwłoczny kontakt – kontakt@ugryz-zdrowie.pl

Proszę ponowić próbę pobrania max. 3 razy w przypadku wystąpienia błędu.

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „Dieta Thermomix lato 1500 kcal – III”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *